Garanție și service. Fără bătăi de cap.

Asigurăm garanție premium, suport tehnic și piese de schimb pe o perioadă de până la 10 ani.

Serviciile oferite

Rezolvarea problemei în maxim 7 zile lucrătoare

Suport telefonic 24/7

Intervenție la tine acasă

Ridicarea gratuită a produsului, în caz de nevoie, de către echipa noastră de profesioniști

Prelungirea garanției pe perioada în care nu beneficiați de masaj

Piesele defecte sunt înlocuite cu altele noi, nu se repara

Piesele de schimb sunt originale, direct de la producator

Ana Saris

„Vă mulțumesc pentru cum vă faceți treaba raportat la clienții dumneavoastră!

Și vă felicit, pentru că așa „Customer Care” deplin ca la dumneavoastră, eu nu am mai întâlnit!

Vă mulțumim pentru cum ați tratat problema noastră și sunt sigură că același profesionalism și aceeași serviabilitate sunt puse și la dispoziția celorlalți clienți!

Specific ardelenește: modest, serviabil, comunicativ și prompt.”

28 iunie 2019

Cu ce te putem ajuta?

MASATTO produce sub brand propriu, vinde, închiriază și distribuie fotolii profesionale cu masaj.

MASATTO este trend setter în materie de inovație în Europa și deține în mod constant
cele mai noi și revoluționare tehnologii din segmentul fotoliilor cu masaj.

dl_emil

FERENCZI ATTILA

Manager departament tehnic

Cu o vechime de 5 ani în familia Masatto, datoria mea este să găsesc soluții la rezolvarea problemelor dumneavoastră și să răspund la orice întrebare sau nedumerire aveți.

Posed o experiență vastă în domeniul fotoliilor de masaj și vă îndemn să apelați cu încredere la ajutorul meu indiferent de situație.

Ce spun clienții despre noi?

Alexandru Pop – posesor al unui Dominus

Am avut un defect tehnic la fotoliu, placa de baza care comunica programele automate pentru fotoliu s-a intalnit cu o eroare (stiu asta deoarece mi s-a explicat ulterior exact care a fost problema), s-a schimbat in timp foarte scurt la domiciliu.

Costin Negrescu – posesor al unui Elektra

Fotoliul deodata nu a pornit de pe o zi pe alta, asta dupa ce am intampinat o problema de curent in cartier, ziua urmatoare baietii de la Masatto mi-au batut la usa, au schimbat siguranta fotoliul si am continuat tratamentul meu de masaj.

Popa Ana – posesoare al unui Atlas

Pernele de aer au avut o defectiune mai grava dupa 1 luna de folosinta in zona picioarelor, nu au reusit sa repare in timp optim insa mi-au schimbat produsul in unul nou nout. Recomand tot pachetul de servicii Masatto.