Pentru orice produs care nu este conform cu descrierea de pe website-ul masatto.ro, compania noastră MASATTO DISTRIBUTION S.R.L. garantează înlocuirea și/sau acceptarea returului. Reclamațiile trebuie aduse la cunoștința MASATTO DISTRIBUTION S.R.L. în maximum 48 de ore de la recepționarea produselor, comunicate prin e-mail la adresele: [email protected]sau [email protected].
Garanţia produselor şi reparaţii:
În cazul în care produsul achiziționat prezintă un defect vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email [email protected] pentru stabilirea detaliilor necesare reparației.
Dacă defectul este necunoscut sau greu de soluţionat la locaţia clientului, produsul va fi preluat și transportat de o echipă de intervenție a companiei noastre spre departamentul service MASATTO DISTRIBUTION S.R.L. sau, în funcție de situație, va fi înlocuit.
Pe perioada garanției, toate costurile de transport, ambalare şi reparație vor fi suportate de către compania MASATTO DISTRIBUTION S.R.L.
Returul produselor:
Orice client poate solicita înlocuirea produsului sau contravaloarea produsului achitată în termen de5 zile lucrătoare din momentul în care aţi recepţionat produsul, în conformitate cu reglementările legale, iar toate costurile aferente returului vor fi suportate de client.
În cazul în care doriţi returnarea produsului vă rugăm să ne contactaţi în termen de 48 de ore de la achiziţionarea produsului, prin telefon, la numărul 0723 687 833 pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. În situația în care nu aveți posibilitatea de manipulare și re-ambalare a produsului vă rugăm să informați reprezentantul MASATTO DISTRIBUTION S.R.L. la numărul de telefon menționat anterior, iar compania noastră va oferi acest serviciu, contra-cost.
În situația în care solicitarea de retur se face telefonic la momentul livrării sau verbal personalului care a livrat/montat produsul, iar returul efectiv al produsului se efectuează imediat după livrare, atunci taxa pentru serviciul de retur este zero.